Accepterad ak3rz1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ak3rz1

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981506493

Ditt Hex-ID: 110000101441bbd

Vad är din discord tagg? ak3rz

Vem var det som bannade dig? anicheat five guard

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag hade fusk på mod filer som gav aimbot inlagd på mitt fivem för länger sedan dtta skedde vid 3 månader sedan kanske och nu har jagh innget fusk kvar och vill ta min rp seriöst och på en bra nivå och jag vill gärna få en andra chans på unive då det är den servern som jag naser är bäst ch jag ber om ursäkt oh jaget att om man har fusk så är dfetinte en stor chans att bli unbannad men jag kan lova er att jag inte har kvar dessa filer på min data och kommer aldrig att använda de igen det kan ajg lova till 100% och jag förstår att drtta är en stor sak at fuska men jag gör inte det längre och jag har växt upp nu när tien gått och ber så mycket om ursäkt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade gått in på fivem och skulle gå in på unive när jag väl är inne så märker jag att jag vart bannad av anti cheat för cheating och då¨i det läget kom jag på att jag glömde att jag hde mods filer inne vilket jag ångrar att jag ens använt fusk i fivem och nu vill jag rpa på unive och bidra med en bra rp nivå och jag ber åter igen om ursäkt och detta kommer att aldrig ske igen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ingen felaktig bann då det var jag som hade fusk på min data och jag ångrar det som fan och detta kommer inte att hända igen och jag har tagit bort allt på min dfata som kan va fusk och kommer aldfrig att ladda ner igen det kan ajg lova ska ta bort allt och kommer att köra seriöst denna gång och bidra med bra rp och roliga scenarion det kan ajg lova till 10000000% förstår att detta är en sak som är svår att unbanna för då fusk är ett stort ämne att bli bannad för och att philip har sagt att man nästan aldrig kan bli unbanad men om, ajg får en andra chans lovar jagg att jag kommer at sköta mig till 100% då jag känner att alla gör misstag och när man gjort mistaget så gör man det bättre nästa gång och det är exakt det jag kommer att göra nu om jag då får unban det kan jag lova till 100%

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg då det avr längesedan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att ta bort allt fusk fråm min data och rtagit det seriöst i just det läger och jag lovar att jag inter kommer röra fusk i fivm igen och kommer att köra seriöst och ber åter igen om ursäkt och dertta kommer inte att hända igen och kommer ta bort allt som kan va fusk och kommer aldrig röra det igen det kanske låsrtwer som att jag ljuger men denna gång menar jag allvar att jag vill ta tag i rpn och ha roligt på servern med roliga scenario och lovar att sköta mig ocm jag då får en cvnadra chans det kan jag lova till 100%

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte röra fusk igen och att köra seriöst med bra rp och lovar att jag kommer att ha det denna gång då jag vil,l så gäna rpa oå unive ochj kommer följa standarden till 100 procent och bidra med bra rp utan fusk och har tagit bort allt ocgh kommer aldrig att röra igen det kan jag lovat jag ber hämskt mycket om ursäkt att jag gick in med filer men tänkte inte efrter alla gör misstag och hara uppskattat e n andra chans och kan lova dig att inte gå in med filer eller något liknande och kommer att radera alla filer jag har på min data som är fusk lovar dig vill gärna spela på unive och ska bevisa att jag kan bättre. mvh och deta kommer aldrig att ske igen och ber åter igen om ursäkt .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka