Accepterad ak3rz | Ban Överklagan [William]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ak3rz

Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981506493

Ditt Hex-ID: 110000101441bbd (Hex)

Vad är din discord tagg? ak3rz

Vem var det som bannade dig? william.9

Bild på banmeddelande: IMG_2865.jpeg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde inget scenario. för ja skotta bara han i huvet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kolla de som hände va att jag va vid vårat hus sen så fick ja en prio i vår chatt sen så körde jag till den så va de på ett berg så ja gömde min bil i en buske sen så hoppade jag ut från bilen sen så sprang ja upp från berget så letade ja efter min vän men ja hittade inte han sen när ja skulle ner från berget så ser ja 2s grabba ligga på berget döda och de dom vi har krig med sen så tänkte jag att de min vän som har dödat dem och när ja skulle ner så hör jag någon annan i busken så jag springer till en buske och gömmer mig så ser jag att de är dem vi har krig med så ja tänkte att han ska hämta sina grabbar som är döda. så när jag ser han så skjuter jag han bara i huvet sen han i huvet när han har mobilen uppe för ja ville inte att han ska hämta sina vänner som la döda på berget . MEN JAG SKULLE HA GJORT ETT SCENARIO ISTÄLLET av de då skulle inget av detta hänt att jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va jag som gjorde fel för att ja bara skjuta han i huvet istället skulle ja ha gjort ett scenario istället av de då skulle inget av detta ha hänt att ja är bannad o sånt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. . de som hände va att ja va vid dem vi hade krig med sen så ser jag en bil köra där ifrån sen så jagade jag den så jag hade jagat den bilen en stud. sen så efter ett tagg så krockade han sen så såg jag inte att han hade krockat för vägen var en sån sväng väg så ja såg inte att han hade krockat sen så kommer ja o kör så jag hoppade på en liten kulle så kunde ja inte broms så de va försent men ja försökte bromsa men de gick för snabbt så min bil flög in i hans bill så han flög upp i luften så trillade han ner från berget sen så rpeade ja på skador o sånt sen så går ja ner från berget för vi skulle kidnappa han sen när vi kom ner så tog vi han till ett ställe för vi skulle prata med han o sånt. de va allt som hände ja kunde knappt bromsa för ja hoppade på en liten sten eller något.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att jag skulle gjort ett scenario istället o skjuta han. då skulle inget av detta att hänt. att jag skulle varit bannad. MEN JAG VET ATT JAG GJORDE FEL. ska inte göra om de igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja de har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka