Nekad ak3rz | Ban Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ak3rz

Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981506493

Ditt Hex-ID: 110000101441bbd (Hex)

Vad är din discord tagg? ak3rz

Vem var det som bannade dig? _lk040

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-12-29 220813.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för ja tydligen Pittar grovt och springer ner från en brant backe.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de som hände va att ja va vid dem vi hade krig med sen så ser jag en bil köra där ifrån sen så jagade jag den så jag hade jagat den bilen en stud. sen så efter ett tagg så krockade han sen så såg jag inte att han hade krockat för vägen var en sån sväng väg så ja såg inte att han hade krockat sen så kommer ja o kör så jag hoppade på en liten kulle så kunde ja inte broms så de va försent men ja försökte bromsa men de gick för snabbt så min bil flög in i hans bill så han flög upp i luften så trillade han ner från berget sen så rpeade ja på skador o sånt sen så går ja ner från berget för vi skulle kidnappa han sen när vi kom ner så tog vi han till ett ställe för vi skulle prata med han o sånt. de va allt som hände ja kunde knappt bromsa för ja hoppade på en liten sten eller något.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. kolla jag tycker de är en felaktig ban för ja hoppade på en liten sten eller något så ja flög lite så ja kunde knappt bromsa. men de är inte jag som tar besluten de är han staffen som banna mig + de va lite mitt fel också för ja körde för snabbt i den kurvan som var där så ja hoppade lite med bilen så ja inte Kunde brooms knappt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. JAG va inne på serven sen när de blev restart så tänkte jag gå in på serven så när ja gick in så va jag anticheat bannnad och jag har klippa att ja va inne fär 1 timmme sen vet inte vad som hände

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? DE ja kunde gjort va att inte ha kört så snabbt då skulle inget av detta hända som de hände

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka