Nekad ak3rz | Ban Överklagan | Hedgehog

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ak3rz

Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981506493

Ditt Hex-ID: 110000101441bbd (Hex)

Vad är din discord tagg? ak3rz

Vem var det som bannade dig? LiamRebell

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-05-04 143718.pngScreenshot 2025-07-15 171717.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Först så skulle jag fått ban för att jag hade begått någon som såg ut som shoot on sight men det var ej det i min åsikt då det var några som skjöt mot oss / mina gängmedlemmar och dem som var i samma gäng som mig, jag skulle fått åtgärder för det, men sedan så blev jag så frystrerad och kunde inte kontrollera vad jag sa tyvvär så jag kalla dom för "f*cking idioter", detta var inget menat personligt mot honom, jag kunde inte kontrollera det var inget om staffsen eller liknande, vilket jag tycker är rätt så dåligt gjort från mitt perspektiv, men som sagt jag skyller absolut ingenting på staffsen, hoppas att ni förstår det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. kolla de som hände va att jag fick prio sen åkte jag ditt så ser jag de skottas sen så kör ja runder lite sen så är de folk påå taket så jag kör och gömmer mig och håller dem så dem inte ska gå ner från taket sen så är jag där ett tag sen så kör jag därifrån och väntar på att mer av våra grabbar ska komma och hjälpa oss men dem som va på taket hade skottat ner alla i vårt gäng sen ja kör runder i området så skjuter dem mot min bil sen så kör ja under det taket dem är på och skjuter sönder däcken sen efter ett tag så går dem ner och ar sin bil och då så tar dem sina grabbar som va döda och lämnar dem på sjukan sen dem kör tillbaka och hämtar mer och lämnar sjukan sen dem skulle hämta mer så såg jag dem och jag försökte tuta men den började skjuta mott dem två grabbarna jag såg sen dem kör så kör jag efter och jag jagade dem när dem inte hade några däck och deras bil va helllt sönder typ sen dem stannar och säger goood boy o sånt till mig då så hoppar jag ut för att jag vet att dem hade skottat mot mig och skottat ner våra grabbar. ja jag lämnar inte bara dem så för att jag ville jaga dem för att jag ville döda dem för att dem hade dödat många av oss och att dem hade skottat mot mig. sen så visste jag inte att dem var sex stycken i sin bil för jag ser inte in i bilen för den var tonad. Kolla de som hände va att jag va med ett scenario och de som hände va att jag tydligen jagade en bil som hade tonaderutor och hade typ sex stycken grabbar i bilen sen så efter ett tag så hoppade jag ut ur bilen och döda dem alla och hur ska jag veta att dem är så många i den bilen när ja inte ser in i bilen. Och de finns klipp som jag kan skicka till dig. Och sen så skrev dem att jag skulle hoppa support och vi snacka där inne sen så sa dem att jag bara skulle få en ban och indragen kriminell men sen så tydligen sa jag någon staff diss så sa jag fucking idioter de där är ingen staff disss väll. Sen så drog dem alla mina roller jag hade. Jag hade ped medlem kriminell

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte felaktigt, det med shoot on sight tyckte jag i min åsikt var lite felaktigt men jag resperketerar helt det som hände, och sedan så var det mitt fel av det som ledde till en Permanent avstänging för staff diss + shoot on sight vilket jag är bannad för just nu.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de som hände va att jag o min vän blev jagggad sen efter ett litet tag så blev vi av med dem sen så körde jag iväg för att jag skulle laggga min bil sen så hoppade vi ut så då jag laggga den då råka jag trycka x sen så tar jag upp ett vapen för att jag skulle skydda mig om dem skulle komma sen så skrev han att jag skulle hoppa support

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? de jag kunde gjort annorlunda va att inte kalla dem fucking idioter skulle bara hoppat support och lyssna va dem ville säga till mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att verkligen tänka efter mer nästa gång vad för ord och saker som sägs från mig. Och ja, jag har också såklart lärt mig att tänka efter mer nogrant vad jag gör ingame osv i framtiden såklart.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka