Nekad ak12345 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ak12345

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? alfred

Vad är ditt discord namn? .ak.ak

Vad är ditt födelsedatum? 2 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Hej jag heter Kristofer och jag är född 2001-06-01. Jag har en lillebror som heter Elias. När han var liten så var han ett dåligt barn i skolan och han får mycket problem hem från skolan och det påverkar inte bara han utan det påverkar också hela familjen. Sedan så några dagar efter så blev Elias indragen i det kriminella livet och det slutade inte bra för han. Elias började med vapen och droger och han var dömd till fängelse i 3 år för 3 butik rån. En dag så fick Kristofer och hans mamma och pappa ett meddelande att Elias har blivit skjuten två gånger i nacken och en gång i bröstet och tyvärr så klarade Elias inte det och han dog. Elias familj grät länge i flera dagar tills dem gick över det men nej sa Kristofer han kände det borde inte hände han tänkte jag vill ha revenge. Det var då Kristofer också började med kriminalitet. Han började i ett gäng som går efter namnet Red Hood. Han började med vapen, droger han började råna visa ställen och han blev aktiv i gatorna och alla visste vem han var och att han var farlig. Kristofers pappa var en alkolist och när Elias dog började han slå Kristofer och hans mamma. Han var ute på nätterna för att festa och dricka och kom alltid hem full och arg. Efter ett tag gick Kristofers pappa bort och ändå då Kristofers pappa slår han och hans mamma blev han ändå ledsen och han tog ut allt det på kriminaliteten och det var så Kristofer började med kriminaliteten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kanske arbeta som en polis och hjälpa personer som har det svårt i staden och de som kanske behöver hjälp med att jobba som
massa andra arbeten.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att skaffa roliga scenarion och sen att ha de roligt inne på servern och sen så kommer jag bjuda in alla mina vänner som kan spela med oss för destu mer spelare destu mer roligare kommer vi få inne på servern och sen så kommer jag ha de roligt inne på servern frö jag kommer göra så att alla kommer följa alla regler och sen så kommer jag göra så att alla kommer stanna inne på denna server för jag kommer göra servern till den bästa servern som finns för jag kommer göra denna server till den mest aktiva server.
de är om jag skulle va polis och skulle åka på bankrån så kan bägge vinna ett scenario och inte bara jag för chansen kan båda vinna och då kan inte bara jag vinna för mans ak spela så att de blir lika eller vad man sak säga men alla kan vinna i ett scenario samtidigt

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? yes självklart! RDM innebär att man dödar någon utan anledning VDM är som RDM men att man använder fordon stället metagaming är att när man pratar med någon och man säger vart man är eller titta på någons stream och få information av streamen sen rpar att man vet det får man inte göra Powergamin är när man krockar och inte reagera t.ex man ska säga ajjjjjj och använda sig utav /me och /sme som sådär /me ont kroppen /sme nacksmärtor detta är viktigt för det gäller om rpn även fear rp när man inte är rädd för sitt liv och när man har vapen riktad springer iväg sunt förnuft e att man ska tänka logiskt innan man gör något som t.ex köra upp bärge eller efter skottlosning väntar man kvar platsen och inte kör iväg COPBATING är när man försöker få polisen upp märksamhet

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja självklart! runt 1000 timmar så jag har mycket faktiskt.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag hoppas att jag blir godkänd för unive menar allt till mig älskar denna servern så håller tummarana

Nekad.
Anledning:
Vänta 1 vecka efter unban från en permanent avstängning (Anticheat ban).

Du får ansöka igen om 2024-08-14. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka