Nekad ak12345 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ak12345

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199242599899/

Ditt Hex-ID: 11000014c6edddb

Vad är din discord tagg? .ak.ak

Vem var det som bannade dig? anticheat

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2024-06-02_000416.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? på min föra bannöverklagan skerv philip320 att jag hade nån aimbot fil men jag har inte aimbot jag hade inte ens krim på servern så vad skulle jag ha haft det till. men jag vet att jag inte har haft någon aimbot fil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. aa jag var ute med mina polare och körde bil. jag minns inte allt det var kanska länge sedan men typ så.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag säger att det var en felaktig men 320 säger ju att jag hade aimbot filer som jag vet att jag inte hade. men aa nån staff kanske råkade banna fel jag vet inte

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad för lall en gång. Då lärde jag mig att man ska följa alla regler och inte holla på att lalla och sånt för det blir ju varken kul för andra eller mig själv.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade ju lixom inte kunnat gjort nåt annorlunda för jag åkte ba runt i en bil och blev bannad från ingen stans

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej jag har inte lärt mig något efter den för jag vet själv att jag inte har haft någon aimbot men hade jag haft det så hade jag förstått att jag hade blivit bannad

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka