Nekad AK1 | Ansökan till Staff [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AK1

Icke Medlem
Meddelanden
37
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Ditt discordnamn: ᴀᴋ𝟙#5711

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 2007

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för att hjälpa servern och de högre uppsatta på Unive genom att avlasta dem i allt från report, support och i att bara specca på torget för att folk ej ska t.ex rdma och vdma en massa. Jag vill även bli staff för jag tycker om att hjälpa folk. Försöka jobba på reports satt de resulterar i att folk kommer hoppa support mindre vilket skulle underlätta. Det jag känner mest är att jag vill bli staff är för att hjälpa folk och bidra med ett bättre Community. Man ser folk väldigt ofta rdma o vdma och detta är något jag vill hjälpa till med att kicka/banna dessa personerna. Även satt folk kommer känna sig välkomna till Community satt de verkligen vill spela på servern. Även att starta något slags band med dem man hjälper tycker jag är viktigt. Jag tycker verkligen det är roligt med att hjälpa folk!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Mån-Fre: 15:00-01:00
Lör-Sön: 13:00-03:00

Hur länge har du spelat på Unive? 1 år och 8 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte så mkt har varit staff i en gammal server men då var jag i en vecka men jag har lärt mig lite saker om staff av mina vänner så jag kan lite.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Asså helst vill jag vara Support eller donation för att jag är mest aktiv på dc men om jag blir något annat så är det inget problem.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka