Nekad AK~ | Ban överklagan[Vible]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Empa

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199051167242/

Ditt Hex-ID: 11000014105d60a ÄR MITT HEX

Vad är din discord tagg? empa#1193

Vem var det som bannade dig? Vible

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Powergaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hoppade nerför kanten vid lsa stället som varenda bil gör och jag har frågat tidigare staffs om det är okej om dem har godkänt det, ser inget fel i att jag gör som dem andra om jag fått godkännande av andra staffs sedan blir man bannad för det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid lsa och frågade om någon ville köpa min bil sedan åker jag ner för den kanten vid lsat och kör vidare då blir jag bannad av vible i 3 dgr för powergaming när jag fått godkännande att köra nerför den kanten, tycker ni staffs bör prata med varandra och ha en regel gemensammt annars blir det såhär man får godkännande så bannar en annan staff än. Jag hade ju en stark bil också.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel eftersom det var en bit ner till asfalten så ja absolut är det powergaming, dock tycker jag det är trisst när andra staffs säger att det är okej och andra inte. Samma med att vissa bilar inte går sönder och de abusas, man måste tänka på att det är ett spel det var ju inte helt orealistikt hade en bil som är rätt så stabil och tung stor. Fine om det vore en sport bil men denna bil ska tåla en del. men absolut kommer inte göra om detta. Vore schysst om man kunde få en tillsägelse eller något istället för en ban direkt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Spelat på unive 1 och ett halvt år ungefär så har en del bans genom tiderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte åkt den vägen, men somsagt jag visste ju inte att det var något fel just då så vore schysst om man kunde få reda på sånt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, kommer aldrig åka ner därifrån eller fråga om egna regler till staffs för alla vet olika.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Okej.

Varför sitter du i support då och säger att det är okej att göra då

Varför sitter du i support då och säger att det är okej att göra då
Påpekade att flertal staffs sa att det var okej att åka nerför där, har inte frågat rakt av utan har med olika scenarion att göra då folk gjort samma då dem inte fått några konsekvenser och hänt att man ifrågesatt så blev som en icke powergaming zone om du förstår hur jag menar men nu i efterhand skall det aldrig uppreppas.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka