Nekad AK~ | Ban överklagan[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Empa

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
17
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199051167242/

Ditt Hex-ID: 11000014105d60a

Vad är din discord tagg? AK~#1193

Vem var det som bannade dig? @karimooo

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag har blivit bannad för th abuse, sunförnuft, vapen utanför qpark.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag stod med ett vapen utanför qpark och sedan behövde skjuta en pågrund utav att dem fearrpar, då fattar jag helt klart från staffsen sida att dem ser det

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle göra ett scenario med en snubbe ifrån qpark, pågrund utav att han är skyldig mig runt 50k, jag åker förbi qpark och ser han jag hoppar ut och riktar på han då kör han som en dåre ifrån stället vilket var grov fearrp, jag avvaktar och åker tbx senare, jag möts upp utav att det står 3 qpark framme vid ingången, jag riktar på han jag ska ta och han tar och börjar kubba medans dem andra slår mig med deras nävar när jag har vapen uppe, det blir att jag blir smått stressad och råkar ta en th när jag rammlar ner. Sen slutar det med kaos när jag inte ens skulle göra detta, skulle bara ta en utav dem göra ett kreativt scenario ge han en vecka på sig att betala av skiten men då väljer dem att fearrpa så jag blir tvungen att göra så mycket större utav det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Alltså ända felet jag tyckte jag gjorde var th abusen.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En del bans har ju spelat ett tag på unive, sammanlagt 20 bans tror jag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle försökt hitta hann någon annanstans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, synd att man förlorar sv pågrund av en sån här ban, jag vet liksom inte hur jag ska reagera när det står folk och slår mig när jag ligger ner och riktar på dem. Dem stod och trampa sönder mig när jag har vapen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka