Nekad AK~ | Ansökan till Servervakt [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Empa

Icke Medlem
Meddelanden
262
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Vad heter du på discord? empa#1193

Ange ditt födelsedatum 4 Mars 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Min dagliga aktivitet, är plugget, gymmet och spela. Hänga med kompisar då och då.

Här har vi ett ungefär schema


Måndag 15 - 22



Tisdag 15:30 - 22



Onsdag 17:30 - 22



Torsdag 14 : 50 - 22



Fredag 15 - 00
Dessa tider kan inte hållas hela tiden, ibland är jag ute med kompisar, ibland har jag plugg ibland är jag iväg men detta är dem flesta vardagarna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? cirka 2 månader.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 42 gånger i hela min karriär i unive, som sagt plockade på mig en hel bans i början på unive då var man inte den bästa. Men nu är det annan fokus. Kan ej copy pastea in en bild här.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att banna eller kicka sånna som man anser göra fel, det vill säga underlätta för staffsen och ta bort sånna som lallar i ens vardagliga rp miljö. I nuläget förekommer det en del lall runt om en vardagligen, det kan vara allt från lallare, fearrp osv. Vore bra om man kunde hjälpa till lite med sv perms sedan staffsen fyller på bannen isådannafall.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo lite det jag skrev ovan. Jag vill kunna ta bort sånna som förstör rpn i min miljö när jag rpar och minska på belastningen, alla staffs hinner inte se allt hela tiden.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är en typ av korruption inom yrket, det vill säga att du anpassar dig själv till olika förmåger för att du ska själv vinna på det som t.ex revva dig om du håller på att dö i ett skottscenario eller bara allmänt inte orkar röra dig till en butik för att fylla på med mat. Det kan också förekomma toggleid abusen det vill säga att du har på id i scenario för att se vart folk är eller liknande.
 
Nekad, du har väldigt många bans samt fick du indragen krim inte sålänge sedan.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top