Nekad AK 47 | Medlem ansökning [Albin08101111]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AK 47

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad är ditt discord namn? Ak 47

Vad är ditt födelsedatum? 4 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ak 47. Och varför jag heter så är på grund av att jag är
väldigt intresserad av vapen. Ak 47 har haft svårt när han va liten. Han växte upp i krig och därför har han inte kunnat gå i skolan och får utbildning. Hans föräldrar var alkoholister och han har haft det jobbigt för alla moppade honom för det. Ak 47 hade inte bra självtroande och det var anledningen till att han hamnade i kriminalitet. Men nu har Ak 47 ändrat sitt liv och vill jobba vanligt jobb som alla andra människor och vill leva vanligt och tryggt liv som alla andra människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP nivå till servern för att skapa fina och roliga scenarion, jag ska försöka hålla min RP nivå så hög som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens vinst i ett scenario innebär att båda partnerna ska ha roligt i ett scenario inte bara 1 så både han som har mer makt i den stunden och den andra som inte har.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, Fear RP t.ex innebär att man ska vara om sitt liv t.ex om man är under pistolhot så måste man vara rädd.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört på Unive länge men har inte tänkt på att bli verifierad fören nu.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag är trevlig, snäll och social

Nekad. Utveckla din karaktärsbeskrivning. Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka