Accepterad AK🃏 | Medlem ansökning (Rossi) [.ida_.]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

akyouknow

Medlem
Servervakt
Meddelanden
209
Reaction score
7
Vad Àr ditt namn i verkligheten? Vill ej nÀmna

Vad Àr ditt discord namn? A_424_K

Vad Àr ditt födelsedatum? 4 Oktober 2007

Heter du samma pÄ Discord som pÄ Steam? Ja

Förnamn, efternamn och Älder pÄ din karaktÀr: Ahmed Khalil

Hur skulle du beskriva din karaktÀrs personlighet i tre ord? Chill, Rolig, Glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktÀr: A K vÀxte upp i ett stÀlle dÀr de va mycket problem, pÀronen va inte dÀr o han fick klara sig sjÀlv fett tidigt. Blev indragen i gÀngliv nÀr han va typ 15, började göra dumma grejer o va med i skit han egentligen inte ville. Han va kÀnd som en aggressiv typ, folk va rÀdda för han. Men innerst inne mÄdde han dÄligt o ville bara ha ett vanligt liv. En dag blev han skjuten under ett rÄn, o dÄ klicka de i huvet. Han ba fatta att han va pÄ vÀg Ät helt fel hÄll. Efter det sluta han med allt, klippa med gamla kontakter o börja bygga upp sig sjÀlv. Nu försöker han hjÀlpa andra ungdomar som hamnat snett, han vet hur de kÀnns. I framtiden vill han göra nÄt bra av sitt liv, kanske jobba med unga eller starta nÄt eget. Han vill visa att man kan Àndras.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra genom att sprida runt denna servern till mina vÀnner och visa mitt bÀsta rp sÄ att alla njuter av spelet.

(spela för mot partnern)

Vad innebÀr det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebÀr att jag kan spela pÄ ett sÀtt som Àr rÀttvist sÀtt och följa rp reglerna sÄ att min motpartner kan genomföra sin rp och att vi bÄda kan njuta av spelet.

Har du nÄgon gÄng brutit mot reglerna? Om ja, vad hÀnde och vad lÀrde du dig av det? Jag gjorde ju största misstaget av mitt liv för inte sÄ lÀnge sen och hÀr Àr en liten glims frÄn banöverklagan:

Det som hÀnde innan jag blev bannad var en följd av flera dÄliga beslut som skapade en mycket allvarlig hÀndelse vilket var ett terrordÄd pÄ sjukhuset i servern. Jag minns att jag och nÄgra andra av mina vÀnner (gammla vÀnner) satt och planerade nÄgot som vi tyckte var "roligt" och "kaosigt" men vi ignorerade helt vilken typ av server Unive RP faktiskt Àr. Vi tÀnkte inte pÄ hur hÀndelsen sklle pÄverlka alla andra som RPade och hur det skulle vara extremt orelistisgt och förstöra en massa. Det handlade om att skapa kaos men inte inom rimliga RP strukturen det var mer Ät griefieng hÄllet. Jag körde dit med vapen och orsakade kaos och sköt en massa spelare inne pÄ sjukhuset. En lats dÀr RP ska vara en fristaf, skyddad och respektfull. Jag bröt mot bÄde serverns regler och RP logik. Det som frÄn mitt perspektiv dÄ var "kaos" var i sjÀlva verket ett direkt brott mot bÄde RP reglerna och respekt för andras upplevelse. Efter det hÀr var staff snabbt inte och tog kontroll. Jag blev bannad och frÄn servern och DCn direkt sen blev min ban uppgraderad till en klacksko ban efter ett par mÄnader. Jag förstod redan dÀr att altt gÄtt för lÄngt. Skammen slog mig först pÄ riktigt efterÄt. Det var inte ett misstag det var ett medvetet dÄligt val. Och jag tar full ansvar för det idag.

Jag har lÀrt mig mycket under det hÀr Äret Àn under alla mina Är i RP tidigare. Det viktigaste jag lÀrt mig Àr att lojalitet, respekt och ansvar vÀger tyngre Àn allt annat. Det Àr lÀtt att vara aktiv, spela ofta och engagera sig men det Àr först nÀr man stÄr inför konsekvenser som man förstÄr vÀrdet av att göra rÀtt. Jag har lÀrt mig att ett misstag inte bara Àr en regel som bryts. Det Àr nÄgot som pÄverkar riktiga mÀnniskor. Jag förstörde inte bara för mig sjÀlv, jag förstörde för andra spelare. för staff och alla som var inne den dagen och ville ha kul. Och jag inser hur vÀrdefllt det Àr med en server dÀr det finns tydlighet, struktur och en community som verkligen bryr sig. Jag saknar det. Varje dag. Men jag har ocksÄ lÀrt mig att man kan vÀxa. Jag har tagit avstÄnd frÄn det dÄliga beteenden, slutat spela med personer som drar ner mig och istÀllet fouserat pÄ vad som gör mig till en bÀttre spelare samt mÀnniska. Jag har vuxit ur den gamla versionen av mig sjÀlv och nu vill jag bara fÄ chansen att visa det.

Spelar du eller Àr du en aktiv medlem pÄ nÄgon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel pÄ nÄgra av serverns regler? Ja det har jag. tvÄ av dem Àr ex Metagaming: Man fÄr inte anvÀnda information som man fick utanför spelet som man bordde inte ha vetat i sjÀlvaste spelet. Rdm: Menas att man dödar eller slÄr andra spelare utan nÄgon slags anledning.

Vill du berÀtta nÄgot mer om dig sjÀlv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? NÀ

Vidare till muntlig intervju, du har 72h pÄ dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

GodkÀnd efter muntlig intervju. Din testperiod pÄ 10 dagar startar nu. VÀlkommen till Unive!

Tillbaka