Nekad AK🃏 | Ban Överklagan [320]

VĂ€lkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning pÄ GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

akyouknow

Medlem
Servervakt
Meddelanden
209
Reaction score
7
LĂ€nk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199316130802/

Ditt Hex-ID: 110000150d0dbf2

Vad Àr din discord tagg? A_424_K

Vem var det som bannade dig? Philip320

Bild pÄ banmeddelande: SkÀrmbild 2024-12-01 131202.png

Varför tror du sjÀlv att staffs valde att banna dig? Jag har tÀnkt lite nu över de senaste Äret. Nu nÀr det Àr 5 Äret av Unive fÄr jag flashbacks frÄn 2022 nÀr jag brukade spela med vÀnnerna. Jag vill verkligen komma tillbaka och ska ge de ett större försök nu frÄn botten av mitt hjÀrta. Jag tror att staffsen pÄ Unive valde att banna mig eftersom att jag gjorde extremt dumma saker. Jag begick terrordÄd inne pÄ sjukhuset innan jag gick över till en annan Fivem server villket jag Ängrar extremt. Staffsen valde att banna mig eftersom att terrordÄd Àr helt o acceptabelt pÄ Unive och att jag gick över till en annan server visade bara min olojalitet till Unive. Vill sÀga detta en gÄng till jag ber sÄ hemskt mycket om ursÀkt Ängrar mig som in i helvete.

BerÀtta exakt vad som hÀnde just precis innan du blev bannad. Innan jag blev bannad satt jag i ett DC samtal med nÄgra personer som pratade om hur stor servern skulle bli (alltsÄ den jag skulle gÄ över till) jag trodde pÄ allt dem sa och dem börja övertyga mig genom att sÀga att alla kommer lÀmna Unive osv. Jag trodde pÄ allt dem sa och Ängrar sÄ himla mycket det. Jag körde till sjukhuset dÀr jag tog ut en pistol och börja shötta pÄ med skott mot olika spelare sen blev jag tillslut bannad för terrordÄd. DÀrefter gick jag över till andra servern. Jag Ängrar mig jÀtte mkt och Àr jÀtte ledsen.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var ej felaktig. Jag gjorde fel, jag Ängrar allt jag gjort. Först tÀnkte jag att Unive kommer aldrig vela ha mig tillbaka sÄ jag fÄr ge mig och sluta försöka komma tillbaka. Sen fick jag se andra spelare som gjort mycket vÀrre och fÄtt komma tillbaka och jag insÄg hur gott hjÀrta Unive har och nu nÀr Unice Àr pÄ sitt 5te Är tar jag en till chans och försöker komma tillbaka genom att tala ut frÄn botten av mitt hjÀrta.

Ifall du har blivit bannad hÀr tidigare, berÀtta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lÀrdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett par gÄnger tidigare och ska nÀmna 2 av dem.

Jag blev bannad en gÄng för BUG ABUSE nÀr jag buggade med hyrescyckeln i Unive för att den ska gÄ snabbare. Jag försog att det ej var normalt att kunna fÄ upp en cyckel i 50km/h men jag trodde ej det var förbjudet och att det var ban bart. Efter att jag blev bannad för det insÄg jag att varenda liten detalj av realism inom RP Àr viktig sÄ att alla kan njuta av RPn och ha det roligt tillsammans.

Andra bannen var nÀr jag blev bannad för powergaming. Jag körde upp för en kulle med en hybrid bil. Jag trodde att det var realistiskt och inte powergaming dÄ bilen hade hydralik och offroad ljul men efter bannen lÀrde jag mig mer vad visionen var för powergaming och realismen. I för sig hade jag tÀkt mer som verkligheten tror jag verkligen inte den bilen hade klarat av att Äka upp för en kulle i den farten jag Äkte.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att aldrig lÀmna Unive eller göra terrordÄd. Jag kunde ha valt att avstÄ frÄn att umgÄs med andra problemspelare sÄ att jag ej ocksÄ blir likadan och gör likadant. Ifall det var sÄ att jag hade gÄtt över till andra servern hur som helst borde jag gjort det pÄ ett respektfullt sÀtt och till exempel hoppa support för att snacka med staffsen sÄ att dem vet att jag ej menar nÄgotr illa. Och att jag vill bara utforska mitt RPande och inte göra terrordÄd.

Har du lÀrt dig nÄgonting efter din ban? Jag har lÀrt mig hur viktigt det Àr att inte förstöra för andra spelare. Det jag gjorde var extremt onödigt. Dessutom fick jag lÀra mig efter min ban under det senaste Ären att Unive Àr verkligen den Ànda servern med BRA rp och alla som klagar pÄ Unives RP tycker jag Àr inte bra RPare eller Àr dem bannade frÄn Unive för att dem Àr problem spelare.

Har du lÀst vÄra regler? Ja

FörstÄr du att ifall du ber om att fÄ din överklagan lÀst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka