Nekad Ajroumi | Beslut Överklagan [Watchsixpack]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ajroumi

Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
4
Ditt discord namn: ajroumi

Ditt Hex-ID: steam:1100001584c8126

Vad för typ av beslut gäller det? Indragen krim roll.

Vem/vilka tog beslutet? watchsixpack

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag var i en bil som blev pittad av polisen och då valde jag att skjuta när de hade min boss i gunpoint, det var onödigt av mig eftersom jag trodde att båda pliserna var döda när jag kom längre fram men sköt ändå båda en sista gång bara för att få skjuta. Jag trodde att båda var döda men sköt för att få skjuta lite bara. Jag tror att staffen som gav mig indraget gjorde det för att de trodde att jag visste att en av poliserna var vid liv men sköt ändå bara för att få döda, men jag trodde då att båda var döda men sköt snabbt ett skott var på båda kropparna bara för att få skjuta lite eftersom jag trodde han dog efter min vän sköt honom.

Hur är beslutet felaktigt? Jag tycker att det var ett hårt straff att dra min krimroll eftersom jag trodde att båda var döda men jag var "skottkåt" och sköt båda en sista gång, jag trodde att han som jag dödade redan var död, jag bara ville skjuta skott. Jag trodde att båda poliserna var döda efter att min vän skjutit båda men jag var så ivrig och sköt båda bara för att få skjuta. Jag tycker att det var ett för hårt straff för att jag trodde båda poliserna var döda men jag sköt bara för att få skjuta lite. Som man ser på klippet sköt jag snabbt två skott på kropparna bara för att få skjuta lite för jag trodde att båda var död, rookie mistake av mig att göra så men tycker att indragen krim var lite för hårda åtgärder för det jag gjorde.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kyk6YY6aDz69xK1xa?invite=cr-MSxEek0sMTY2NzYxMDI5

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka