Nekad Ajje | Ban Överklagan [Jaak]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ajje

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199416986356/

Ditt Hex-ID: 1100001198bbb72

Vad är din discord tagg? Ajje eller Lorpa.porpa

Vem var det som bannade dig? Oklart då jag blev bannad från dc. Jag är unbannad från FiveM servern men inte Discord.

Var är du bannad? Discord servern

Bild på banmeddelande: ban överklagan.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? VArför jag blev bannad var för att jag lallade inne på servern. Jag har för mig att jag körde över folk på kanten utan vägbanan men kommer inte exakt ihåg då detta var cirka 3-4 år sedan. Hade jag varit staff idag inne på servern så hade jag också bannat en sådan spelare som jag var då de förstör serverns rykte, detta förstod nog inte jag vid denna tid punkten då detta var början av mitt fivem spelande. Nu efter 3 år så har jag otroligt mycket erfarenhet och kan nästan allt inom RP. Jag har full förståelse varför jag blev bannad av det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Eftersom detta var så länge sedan så kommer jag inte ihåg allt men ska försöka få med allt jag minns från händelsen. Jag tror att jag tog en Securitas bil som stod på vid vägkanten, efter jag hade tagit bilen så körde jag över folk längst med vägkanten. Efter detta så fick jag en permanent BAN. Denna bannen försvann dock för cirka ett år sedan och sedan dess har jag haft full möjlighet att komma in på servern, jag har dock inte varit inne så mycket då jag skulle vilja bli medlem på servern och rpa seriöst på servern. Jag har tittat på streams och tycket att servern ser rolig ut med sköna spelare och staffs.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban då det var jag som var en dålig rpare som förstörde för andra. Detta skulle dock inte hända numera då jag har lärt mig i princip alla regler som finns på olika fivem servrar. Allt var helt fel av mig och det ska aldrig ske igen!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vet inte om jag fått fler bans en denna, men jag har absolut lärt mig av mina misstag och detta skulle aldrig ske numera då jag vet exakt hur man rpar efter cirka 3 år. Har själv varit staff på olika servrar och stött på folk som inte kan rpa. Jag avskyr när folk beter sig som jag gjorde förr i FiveM!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle helt enkelt inte ha snott en Securitas bil och kört över folk! Det bryter både mot Sunt förnuft och VDM. Jag var väldigt dålig på rp då detta var min första FiveM server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja! Att man absolut inte ska bryta mot reglerna då det leder till stränga konsekvenser! Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjorde.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut har full förståelse!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka