Accepterad ajjabajia | Ban Överklagan [Watchsixpack]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

KokiAQ.LÖSER

Mod
Personalmedlem
Mod
Support Ansvarig
Meddelanden
250
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199160155807/

Ditt Hex-ID: steam:11000014784de9f

Vad är din discord tagg? ajjabajia

Vem var det som bannade dig? watchsixpack

Bild på banmeddelande: 17515546666522883709057251019684.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att vi blev jaggade innan men vi kom ifrån sen efter 5minuter kandke så fick vi prio vi rullade ditt jag hittade de som kom efter oss innan (viste inte om de var de eller andra men de körde i samma bil) och började köra efter de och sen stannade de inte så jag avlossade några skott mott och på deras bil. Det var fel att jag skött men bakom ligande scenario har funnits. Det var fel av mig att skjuta som sakt

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev testat i flygplatsen då några/någon har gjort en anmälan på mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel och jag ångrar det så mycket

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare minns inte rxakt för vad då det var typ 4-5månader sen jag blev bannad men ja jag lär mig av mina misstag och konsekvensen jag får tar jag fult seriöst och inte gör om samma sak 20gånger det är anledningen jag inte har blivit bannad på så länge.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänka på regeln suntförnuft och social rp lite mer och tänka innan jag gör något.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, jag pratade med watchsixpack länge (tack för din tid) och jag kommer inte göra om det igen. Kommer inte skjuta i onödan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka