Accepterad ajdini3211 | Medlem ansökning [S1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdini3211

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Eni

Vad är ditt discord namn? ajdini321

Vad är ditt födelsedatum? 10 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Eni Ajdini och är 25 år gammal. Och han har varit intresserad av bilar hela sitt liv det starta när han var typ 7 år då han hjälpte sin farsa i garaget att skruva på hans bil. Sen när han var 14 så fick han hans första epa och då skruva han på den hela tiden tills han blev 15. Sen efter det så träffade han Fredrik när han var 16 och då börja dom göra brott ihop. Det började bara med att dom trimmade sina epor sen blev det bara värre och värre det gick från snatteri till gäng kriminalitet till att sno bilar åt gäng sen när dom var 18 så vart dom tagna när dom gjorde ett person rån och då åkte dom in i fängelset i 5 år sen när dom kom ut var dom 23 och det var då dom bestämde sig att bli lagliga och lägga allt det kriminella bakom dom och flytta till unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra mer roliga och långa scenarion men jag kan även bidra med bättre rp på servern och rapportera alla lallare som kommer så att rp nivån höjs. Kan även bidra med att jobba på jobb där det inte finns typ någon aktivitet så att fler jobb används.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Till exempel om jag är polis och är på ett butiksrån så ska jag inte bara säga nej till alla deras krav bara för att få fast dom. Det jag måste göra är att lyssna på dom ställa mot krav och förhandla så dom bara inte blir arga utan att man låter dom åka så det blir biljakt och roligt scenario för alla

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag en av dom är nlr vilket innebär om du avlider i ett scenario så kan du inte minnas något av det scenariot. En annan regel är fear rp och det innebär om någon riktar pistol eller något annat vapen mot dig så måste du värna om ditt liv och rpa rädd man kan inte bara springa där ifrån.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja, det har jag. Jag har spelat på andra servers samt så kan jag de här grund reglerna.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka