Nekad ajdini321 | Ban Överklagan [Krato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdini321

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199549687567/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ebca70f

Vad är din discord tagg? ajdini321

Vem var det som bannade dig? Krato

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-01-17 223929.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag som polis bröt mot reglerna kring korruption. Jag tog saker som skulle ha varit i beslag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Just precis innan jag blev bannad var jag inte ens ingame, jag hade loggat ut.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, det var jag som gjorde fel. Jag visste redan att det jag gjorde räknades som korruption när jag tog beslagtaget gods och lade det i min egen bil. Tar fullt ansvar.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, men jag har tyvärr glömt exakt varför. Även om jag inte kommer ihåg anledningen så har jag försökt ta lärdom av det och tänka mer på reglerna och hur jag agerar i rollen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra annorlunda genom att följa reglerna strikt och inte ta något beslagtaget gods. Jag borde ha tänkt igenom konsekvenserna innan jag gjorde något fel och agerat som en polis som andra kan lita på. Nästa gång skulle jag alltid följa reglerna och inte låta frestelsen ta över.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig mycket efter min ban. Jag har förstått att reglerna finns av en anledning och att man inte får utnyttja sin roll, som jag gjorde med beslagtaget gods. Jag har också lärt mig att tänka mer innan jag agerar och att alltid följa reglerna

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka