Nekad ajdini321 | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdini321

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199549687567/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ebca70f

Vad är din discord tagg? ajdini321

Vem var det som bannade dig? Krato

Bild på banmeddelande: Screenshot 2026-01-17 223929.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig eftersom jag som polis bröt mot reglerna kring korruption. Jag tog saker som skulle ha varit i beslag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tagit vapnet från stash sedan tog jag in i min bil så det blev sent så jag gick och la mig sen tänkte jag efter att jag ska lämna tillbaks efter jag kom hem från skolan men sedan när jag kommer hem så ser jag perma bannad därefter kunde jag inte gå in på servern och lösa det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel! Jag tog vapen ur förrådet med beslagtagna vapnen som polis och det räknar som korruption inom yrke.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja för powergaming en gång sedan de andra två har jag glömt men det var inte grovt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag inte hade varit efterbliven och ta dem utan någon anledning skulle jag kunna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte göra om det då jag har lärt mig nu.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka