Accepterad ajdini321 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdini321

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199549687567/

Ditt Hex-ID: steam:11000015ebca70f

Vad är din discord tagg? ajdini321

Vem var det som bannade dig? kakan.jr

Bild på banmeddelande: FiveM® by Cfx.re 2024-12-10 23_44_12.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo, För att jag körde på berg osv med en polisbil och blev bannad för powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, Vi jagade en efterlyst man sedan han som va efterlyst körde offroad på berg osv, Sedan så körde vi också men jag körde med en vit saab körde lungt asså osv.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De va felaktig, Anledning är ju att jag blir bannad för powergaming och powergaming är ju att man ej rpa på skador, Så att varför blev jag bannad för powergaming men han där efterlysta mannen gjorde samma sak som oss men blev ej bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har ej blivit bannad tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att ej köra på berg

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka