Inaktuell ajdini321 | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdini321

Medlem
Meddelanden
138
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Eni

Ditt discordnamn: ajdini321

Ange ditt födelsedatum 10 Maj 2009

Varför ska just du bli staff? För att jag är mogen samt seriös, jag är också aktiv och har erfarenheter sen tidigare som staff. Jag gillar också att hjälpa till andra osv så att jag ja som sakt jag lyssnar på folk och andra högre staffs och följer deras instruktioner.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det är ju lite av icke medlem men också medlemmar att de lallar på servern genom att typ copbaita eller kör i 300km/h inom stan osv.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jooo, De enda jag ska göra är ju hjälpa till att lasta av kan man säga att lasta av andra staffs deras arbete och uppgifter om de behöver hjälp med en till staff som mig då, Sedan så kommer vi ju ta återgärder med bevis därifrån så lär sig medlemmarna att man kommer få ban på servern om man lallar eller bryter regel.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt är ju att man ska kunna samarbeta med andra staffs och medlemmar som sakt, man ska också vara aktiv och göra sitt uppgift bra och smidigt och inte typ att jag som staff ska lalla också för då kommer medlemmarna också lalla.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har ju Skola från 08:15 till runt 14:00 och sedan är jag hemma hela dagen där kan jag göra först mitt staff uppgift klart och sedan kan jag rpa sedan när jag får andra uppgifter inom staff då gör jag de för det är staff arbete som kommer före än RP

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sen maj 2024 som sakt.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff i andra servers därifrån fick jag erfarenhet osv.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Jobb, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej jag är beredd på allting som staff.

Inaktuell.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka