Nekad ajdin2020 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdin2020

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ajdin

Vad är ditt discord namn? Ibbe.2

Vad är ditt födelsedatum? 21 Maj 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jasper JL 23 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Respektfull trevlig och hjälpsam person.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hej jag heter Jasper och jag är 23 år gammal jag jobbar just nu som en företag säljare jag Sälijer massa företag och lämnar massa pengar av det istället för att gå den svarta vägen då jag menar att göra droger och vara en kriminell för att få pengar jag gör det på en vit väg och får samma pengar men på en vit väg då min framtidsmål är att jobba som en företag sälijare men jag vill ändra att jag vaknar upp en tag med 1 billion kroner sen ska jag sluta jobba och leva livet med mina pengar som jag har känat på en vit väg och jag brukar också hänga oftast med mina vänner vi brukar festa spela fotboll och ta det lugnt asså ba leva livet som normal vänner gör.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Ja, jag kan bidra med ett väldigt högt rp nivå som möjligt och visa respekt för dem som är vid mig och rollspelar så det känner sig välkomna och känner sig som hemma helt tydligt och donationer.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Em, Tex att vi ska göra en kidnappning vi har en person vi har kidnappat han sen vi sitter och lallar kan inte ta det seriöst som man ska göra det i verkligheten och helt ärligt kan inte bete oss och inte fölijer reglerna som blir massa regelbrott där på plats kortfattat.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej inte som jag kommer ihåg faktiskt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM: Att köra på någon med ett fordon RDM : Döda någon utan en anledning NLR: Komma ihåg det som hände innan du dog SundFörluft : logiska tankar : fearrp eller vad det heter att man inte är rädd för sitt liv tex en person har ett vapen på ditt huvud och du bryr dig inte helt ärligt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt faktiskt läser du detta är du bäst det ska du veta

Din ansökan har blivit nekad av högre uppsatta.
Anledning: Aktiv Ban
Du får ansöka igen om 48h, lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka