Nekad ajdin2020 | Medlem ansökning [atombombV22]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdin2020

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ajdin Isic

Vad är ditt discord namn? y.e.s.o.r

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Abdi Habb jag är upp väkst i stockholm bor där fofarande har gått flera sporter som fotboll jobb och siming nu är jag inne i gamig cykla med vänner och gå till gymmet så att jag håller mig till form vet inte vad jag ska svara på känslor typ jag gillar att äta pizza och gillar att ge kärlek gillar mycket folk dem som är trevliga och mina vänner gillar och vill bli en polis

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med massa pengar som jag kommer att donera och visa krälek till folk som spelar i serven och visa respekt till andra folk i serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att man ska spela så andra personer i ett scenario tycker att de är roligare än för en själv eller så gör man så att både tycker att det är roligt men det innebär att man gör så att den andra personen får det roligt typ om det är skottscenario då kanske man låter den andra att vinna!

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM man får inte köra på någon med en fordon,RDM man för inte döda någon utan en anledning,sund förluft logiskt tänkande rpa på skader till exempel jag kör en bil och råkar kråka då måste jag rpa på skader typ att säga aj,yr,gör ont a typ så.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja har spelat i unive innan typ 3 månader.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill säga att jag är bra att rpa och att jag har en hög rp nivå

Nekad.
Anledning:
utveckla lite mer

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka