Nekad ajdin2020 | Ansökan till Servervakt [WIBO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdin2020

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad heter du på discord? ibbe.2

Vad är ditt Hex:ID 11000016d80d6d9

Ange ditt födelsedatum 7 December 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag vaknar upp på morgon klockan 07:00 och jag ska gå till skolan när jag är i skolan ska ja arbeta och när jag har slutat klockan 14:20 ska jag hem och spela Fivem från klockan 15:00 till typ klockan 21:00 och när jag är klar ska jag äta och duscha och gå sova för imorgon ska jag till skolan och vakna klockan 07:00 på morgonen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan 18,aug,2024

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 0 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. vad för uppgift en servervakt har.

En servervakt är en vanlig spelare men man ska säga till att folk inte ska lalla i unive och man kan banna dva också om det behövs och hjälpa till staff teamet att få dem har lallarna att blir bannade och att dem går bort från unive om en servervakt är ungerfär som en staff men man är en helt vanlig spelare tilll tex jag är en servervakt och jag RPAR och jag är en krimnell sen när jag ska ta ut min bil där jag har droger sen kommer en person och hoppar in i bilen och ska ta alla mina saker och ja som en servervakt ska säga till att den personen ska bli bannad och skickad från Unive Roleplay.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jo får jag har sett massa lallare och vill jätte gärna hjälpa Unive Roleplay, och jag vill banna eller kicka folk som lallar

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Jag är i en scenario och kickar motparten för att vinna scneario scenariot , Man ska absolut inte missbruka den makt man får servervakt.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka