Accepterad ajdin2@ | Medlem ansökning [11tazoh]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ajdin2@

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ajdin Kobilica

Vad är ditt discord namn? burek_lover

Vad är ditt födelsedatum? 31 December 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liam Ohlsson,24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rolig, pålitlig och ansvarsfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Liam Ohlsson växte upp lite utanför Malmö, i ett område där det kunde verka lugnt på utsidan, men där hemmet ofta var fullt av bråk och stress. Hans pappa var nästan aldrig hemma, och hans mamma kämpade för att få vardagen att gå ihop. Liam började tidigt dra sig undan och hittade trygghet hos vänner på stan – men det var inte alltid rätt sällskap. I tonåren hamnade han i fel kretsar, började snatta och gjorde småsaker som han visste var fel. Det kändes som att ingen riktigt brydde sig. Men när en av hans bästa vänner greps av polisen och dömdes, vaknade något inom honom. Han insåg att om han inte ändrade sig nu, skulle han gå samma väg. Liam bestämde sig för att göra något bättre av sitt liv. Han började plugga upp sina betyg och hålla sig borta från gamla vanor. Hans mål blev tydligt: han ville bli polis. Inte bara för att hålla ordning, utan för att förstå människor som hamnat snett – så som han själv en gång gjorde. Han vill vara ett exempel på att det går att vända sitt liv, oavsett var man kommer ifrån.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till en Jätte bra RP nivå och jag kommer sprida glädje till alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du ibland låter den andra spelaren lyckas, även om det går emot din egen karaktär. Du hjälper till att göra spelet roligare och mer spännande för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej det har jag inte, men om jag skulle gjort det då skulle jag aldrig göra om det igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Dom två reglerna som jag tycker är viktigast är RDM och det är när du dödar någon utan ett giltligt scenario bakom det. Andra reglen som är viktig är COMBAT LOGGING det är när du medvetet lämnar för att undvika ett scenario.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill forsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill forsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.
Jag kommer sluta köra på den serven om jag blir godkänd

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka