Nekad Ajdin | Ban överklagan [Quirkz303]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ajdin

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199048740179/

Ditt Hex-ID: 110000140e0cd53

Vad är din discord tagg? Ayye.#0001

Vem var det som bannade dig? Står inte vem som bannade mig

Hur lång tid var din ban? Står inte vem som bannade mig

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Att jag har varit på andra serverar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror det banade mig från Discorden för att jag hade en annan server namn i min beskrivning på discord och det va för att min kompis startade en server och han ville ha hjälp med sin server så tänkte jag att men då kan jag väll hjälpa han lite med den servern så jag skrev den serverns namn i min beskrivning för att den skulle växa för det var ju min vän och det är ju klart man ställer upp för en vän och hjälper han så en dag så såg jag att jag vart banad från unives discord och då började jag tänka efter så kom jag på att jag hade min kompis server i min beskrivning så jag fattade till 100% varför jag vart bannad från unives discord men nu så min kompis behöver inte min hjälp längre och jag vill tillbaka och rpea på unive igen men för att kunna rpea så måste jag vara med i discorden.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad från unives discord va att jag satt i samtal med min kompis han som skulle göra en server han vill prata lite om scripts mm till servern och då tänkte jag bara att a men visst kan vi prata om det det är inga problem sa jag till han vi satt och pratade i 2 timmar kanske ungefär där nånting jag var tvungen till att gå och äta för min mamma hade gjort mat åt mig så jag gick och åt när jag kom tillbaka till min dator så vart jag banade från unives discord vilket va jätte tråkigt för att jag vill tillbaka och fortsätta med rpen på er server har många gamla vänner på den här servern som jag fort farande har kontakt med

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår till 100% varför ni just banade mig vet att man inte får vara på någon annan server om man spelar på just unive men jag tänkte bara att jag vill hjälpa min kompis med hans server och jag vill ju att alla ska kunna lyckas med det man vill så han bad mig om hjälp och jag gick med på att hjälpa han med sin server och detta på gick i ungefär en veka han vill bara ha stöd från mig och jag var villig att hjälpa han med det, och nu när han inte behöver min hjälp mer så vill jag börja med min rp igen och som sagt gillar unive för att det var den första rp-servern jag började med rp och lärde mig rp på och det var den servern jag fick alla mina rp kompisar både i ingame och ooc.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har bara blivit banade en gång från unives discord och det jag har tagit lärdom av är att inte hjälpa en kompis igen utan att stanna kvar på den servern som passar mig och det är unive har spelat på denna servern alla mina rp timmar och har som sagt alla mina vänner här och det var den här server som lärde mig rp första dagen jag kom in på den här servern så mötte jag en kille som hjälpte mig på server han gav mig saker och var snäll mot mig han gjorde så jag passade in på den här servern.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle inte ha hjälpt min kompis med hans rp-server skulle ha stannat kvar på en och samma server så hade inte det här hänt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att inte göra om det jag gjorde

Har du läst våra regler? Ja

Gäller att tänka på vad man pratar om :Sun:

Ditt ban överklagande har nekats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka