Accepterad Ajax | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ajax

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199037073748/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alve Ajax

Vad är ditt discord namn? Ajax#3736

Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär hade det inte nå bra som barn. Han blev mobbad i skolan men fick bra betyg och hemma hade han det jobbigt. Hans föräldrar hade precis flyttat ifrån varandra det var då han slutade bry sig i saker. Just nu i dagsläget är han 22år och jobbar på Postnord. Min karaktär har ingen flickvän och han är hemlös. När han var barn så hade dom nästan inte råd med mat och dom hade ingen bil. Min karaktär gillar bilar snabba bilar och vara på sportbilsträff han sparar till en Audi RS6 som är hans största intresse. Han försöker skaffa ett nytt jobb men det är svårt utan utbildning/whitelist. När han var tonåring så började han hänga ute sent på kvällarna men gjorde aldrig nått olagligt.
Nu i dagsläget så mår han jättebra och vill bara ha ett jobb och köpa sin bil han vill ha. När han var liten så mådde han jätte dåligt. Just nu äger han en Camaro och en motorcykel som han brukar åka i.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer bidra med att folk kommer få mera att göra så dom inte blir uttråkade. Jag vill va kriminell för att göra stora heists ungefär och komma på stora planer med hur man kan utföra ett rån. Jag skulle snacka med några så får vi förbereda allt tills vi är sugna på att råna. Jag vill vara kriminell eller bilmekaniker för att hålla på med fordon.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill spela på en server som verkliga livet. Jag tycker att det är kul att spela med andra som också tycker det är kul också kanske man kan skaffa kompisar på spelet osv. Jag skulle bidra med en massa roliga saker på servern för att de ska bli så roligt för mig och för alla andra.

Hur hittade du Unive? Youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med rp är att komma så nära verkligenheten som möjligt att alla ska köra lagligt. Jag tycker att de ska vara högre straff om man inte sköter sig i trafiken som i verkligheten. Men mitt mål är att skaffa bilar skaffa hus komma på bra ideer att göra.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar faktiskt bara på Unive ingen annan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka