- Förbjuden
- #1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199037073748
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve Ajax
Vad är ditt discord namn? Ajax#3736
Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 22år gammal och han vill satsa att bli polis. Han vill även ha en snygg bil t.ex Audi rs6. Han har ingen flickvän. Min karaktär är även hemlös han vill därför skaffa ett jobb helst som polis. Hans intressen är bilar att köra snygga och snabba bilar. Han är väldigt känslokall. Hans bakgrund i skolan är väldigt bra utom att han blev mobbad han fick nästan bara A'n på proven och som betyg.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill delta i spelet och spela med andra och ha kul. Jag kommer ta det seriöst och spela som att det vore verkliga livet. Jag tycker att jag borde bli white listad för att det blir roligare om det är flera seriösa spelare och att det inte bara är en massa oseriösa vilket det inte verkar vara.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill spela på en server som verkliga livet. Jag tycker att det är kul att spela med andra som också tycker det är kul också kanske man kan skaffa kompisar på spelet osv.
Hur hittade du Unive? Youtube
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att komma så nära det verkliga livet som möjligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar faktiskt bara på Unive ingen annan.
Vad är ditt namn i verkligheten? Alve Ajax
Vad är ditt discord namn? Ajax#3736
Vad är ditt födelsedatum? 20 Augusti 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär är 22år gammal och han vill satsa att bli polis. Han vill även ha en snygg bil t.ex Audi rs6. Han har ingen flickvän. Min karaktär är även hemlös han vill därför skaffa ett jobb helst som polis. Hans intressen är bilar att köra snygga och snabba bilar. Han är väldigt känslokall. Hans bakgrund i skolan är väldigt bra utom att han blev mobbad han fick nästan bara A'n på proven och som betyg.
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill delta i spelet och spela med andra och ha kul. Jag kommer ta det seriöst och spela som att det vore verkliga livet. Jag tycker att jag borde bli white listad för att det blir roligare om det är flera seriösa spelare och att det inte bara är en massa oseriösa vilket det inte verkar vara.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att jag vill spela på en server som verkliga livet. Jag tycker att det är kul att spela med andra som också tycker det är kul också kanske man kan skaffa kompisar på spelet osv.
Hur hittade du Unive? Youtube
Vad har du för mål med ditt rollspel? Att komma så nära det verkliga livet som möjligt.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar faktiskt bara på Unive ingen annan.