Nekad AJAJAJAJAJAJ | Beslut Överklagan [valentino1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Montanaaa

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Ditt discord namn: Montanaaa0

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae34e53

Vad för typ av beslut gäller det? Tillbaka med mina roller

Vem/vilka tog beslutet? Maxkillerbree + Valentino1

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag puttade fram en bil långsamt med min egna bil och för att dyrka + skött en person

Hur är beslutet felaktigt? För jag tycker inte det räknas som power gaming då jag kör cirka 10 km snabbt och puttar långsamt fram bilen sen clippet dem hade har inget ljud och den tiden satt jag i vc också + när han andra som va kidnappat hade vapen mot sig så säger jag till han att låsa upp sin bil då han gömmer något där och sen när jag hotar med att skjuta säger jag till han att följa efter mig men deet gör han inte han går iväg lite sedan hoppar ner i vattnet och försöker fly så jag skött han då jag tycker det är bättre än att låta han gå då han har attityd och vägrar lyssna och vrf vi kidnappade dem från första början va för att dem plockade kemikalier åt syrianska gänget och vi har krig imot dem och sen efter började staffsen säga att jag tryckte x när jag dyrka som inte gjorde drog ner mitt vapen då jag dyrkade det va därför. och det va typ det + dem ville inte ta åter gärder på han som försökte fly när han hade vapen mot sig

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/iU5Omxto79uDPsnXo?invite=cr-MSxPMXAsMTk3ODg0NDg3LA https://medal.tv/games/gta-v/clips/iU5QDkwc08SFxAr-7?invite=cr-MSwxZmcsMTk3ODg0NDg3LA och sen prata lite sen bannade dem mig på indraget plus 17 dagar ban och prishöjning 2

Senast ändrad:
Nekad, Bannen är giltig. det har både jag och @Maxkillerbree beslutat. Dina roller kommer kvarstå som dom är i nuläget, alltså indraget.
Du får göra en vanlig banöverklagan för att bli unbannad där du visar att du lärt dig, sedan får du ansöka om angående dina roller.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka