Nekad AJAJAJAJAJAJ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Montanaaa

Icke Medlem
Meddelanden
144
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199216676435

Ditt Hex-ID: steam:11000014ae34e53

Vad är din discord tagg? montanaaa0

Vem var det som bannade dig? ICE

Bild på banmeddelande: IMG_1825[1].jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag var inkompitent och använde mig utav fusk för typ 6 månader sen. väldigt dumt och jag ångrar mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag körde runt och rpade liksom som vanligt. Men det var en sak som var lite ovanligt och det var att jag hade på esp ett slags fusk som gör så att man ser folk som strek gubbar. Så jag hamnar i en skottlosning och då så har jag ju självklart fördel i och med att jag kan se igenom bygnader så då så dödar jag en person som vi hade krig mot. sen rullar jag vidare och blir senare bannad av ICE

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var verkligen inte felaktig den förräknar jag och jag tog konsekvensen av en ban. jag bröt regeln moddare och det var genom att använda soft aim samt esp som gör att jag får bättre aim och kan se igenom byggnader. det var väldigt dumt utav mig och jag ångrar det grovt Philip.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad tidigare. har fått typ 3 pbans någon för combat logging och någon annan för fear rp tror jag. det var ganska länge sedan så jag kommer inte riktigt ihåg allt. men jag kan säga att jag lärde mig utav alla dessa bans och gjorde knappast om dem igen. det är meningen av en banöverklagan för att vissa att man lärt sig utav sitt misstag och inte bara blir avbannad för att göra om. jag vill göra bättre!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat tänka 10 steg förre. att istället för att se andra göra fel och hoppar på och göra de med så kan jag vara mogen och tänka på rpn och på andra som rpar i servern. jag var självisk och det fick jag konsekvenser. jag ångrar det varje dag att jag inte kan spela unive rp för det är den enda servern man vill spela på. inte någon fattig kopia av unive allt förutom unive är bara fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har verkligen lärt mig utav den här bannen. jag kommer aldrig använda mig utav fusk på fivem eller nåt annan spel då med. jag borde aldrig gjort det fprn början och kommer definitivt aldrig göra det igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes. Vill bara ha en till chans....

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka