Accepterad ajajaj21243 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ak3rz

Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Äbi

Vad är ditt discord namn? ajajaj2.0

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juli 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär kommer att hetta Abdulla, han gillar bilar och han gillar bmw, audi och han dröm jobb är att bli krim och sport hans favorit sporter är brottning och boxning och hans klädstil är märkeskläder och han har jordans eller nike skor på sig och han har svart hår som är ruffsit och han gillar och springa och han har många vänner, han kan få många vänner snabbt och han är 1,85 lång och han är stark och han kan bli arg lättt. han gillar och lyssna på musik. Hans föräldrar gick bort för ett tag sendan så han började va med sina vänner och han började hålla på med andra folk och började som knarkare sen så slutade han och började om på nytt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra med mycket bra rp och roliga scenarion och jag är snäll och jag har spelat på många flera servrar förut

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag alltid inte kan vinna i mina senarion och så att mina mottståndare också kan vinna i scenariot. Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att en person medvetet eller avsiktligt agerar eller tar beslut som gynnar den andra parten, även om det inte nödvändigtvis gynnar den egna positionen eller intressena. Det kan vara en strategi som används i olika sammanhang för att främja samarbete, bygga förtroende eller skapa en mer hållbar och givande lösning för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? av min vän

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja de har jag har kört på unive 2019 eller 2020 till 2024 sen har jag kört på andra servrar

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? de lungt

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka