Accepterad ajajaj21243 | Ban Överklagan [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ak3rz

Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197981506493

Ditt Hex-ID: 110000101441bbd (Hex)

Vad är din discord tagg? ajajaj2.0

Vem var det som bannade dig? maze4k

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-23 213937.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Mer detaljer: grov fear rp och 70 tidigare bans. behövs stor ändring på rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de som hände va att vi tänkte sälja vapen sen dem skicka gps så vi körde dittt så ser vi en grabb som sitter i en bil sen vi kör frammm till han o fråga om de är han så säger han ja då snackar vi lite och då så börjar en grabb springa mott oss då säger han upp med händerna och då säger jag du riktar inte ens vrf ska jag upp med händerna och då jag springer till vår bil och då kör vi iväg då jag fråga min vän om han såg vapnet då han säger nä då när vi kört där ifrån så stannar vi. och då så unmutar vi oss i discord o snackar om de så fråga jag han om han har klipp då frågar han mig om jag har då säger jag tror de då jag kolla om jag hade för jag klippa när de hände då så klippade mitt medel discord och då så raderade jag de för de va typ 1 timme lång. sen så skriver någon staff att min vän ska hoppa support så hoppar jag med han då när dem drog in oss så snackar vi om de som hände sen så säger jag att mitt medel inte funkar då vissar jag dem de så jag säger att de klippar i spelet iblan och klippar discord ibland och då säger staffsen om jag har bevis på de då jag säger nä för jag har raderat alla såna klipps som klippar discord för alla va 2 timmar eller 1 timme då dem säger typ om du inte har några bevis så kan vi inte göra något sen jag säger kan ni inte ge mig en chans till säger dem nä. de va typ allt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att de va en felaktig ban för att de är ju inte mitt fel att mitt medal funkar inte + jag försöker fixa mitt medal men de går inte för de klippa i spelat iblan och discord ibland så de är ju inte mitt fel att mittt medal inte funkar, men jag fattar vrf dem bannnar mig för att jag hade inte några bevis att de klippa discord så jag fattar dem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. de som hände va att jag va vid sjukhuset sen så tog jag min bil och tänkte köra till huset så ser jag en bmw som jagar hos sen så körde jag till huset sen så står jag utanför och försöker gå in men de går inte då så hoppar jag ut ut bilen och hoppar över och dem börjar skjuta mott hos. sen så ställde jag mig bakom porten sen så blev jag skjuten så ja trilla men då så springer en grabb av gambino in och säger upp och när jag kommer upp på mina fötter igen så väljer jag att skjuta sen så när jag skottta mot han så döda han mig och då efter ett tag så blev de restart då så när de blev restart så gick jag in igen och då efter ett tag så blev jag bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kankse att jag skulle ta upp mina händer kanske för ja såg ju inte hannns vapen när han rikta så jag skulle ändå ta upp händerna men ja ja

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag. jag fattar vrf dem valde o bannna mig för att jag hade inget klippp jag fattar dem '

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Kommer att godkänna dig denna gång och ge dig en chans men om det händer något liknande igen så kommer det inte bli en till chans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka