Nekad AJ7 | Medlem ansökning [NmTheLaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AJ7

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199244937248/

Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? AJ7#5834

Vad är ditt födelsedatum? 15 September 2008

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Josef Mustafa och är från turkiet. Josef är född år 2000 den 10 november när Josef föddes så hade hans familj det väldigt svårt i turkiet och när det kom ett till barn så blev det inte mycket bättre då Josef blev misshandlad och bemött på fel sätt som barn hade Josef det väldigt konstigt med en pappa som var brutal och slog hans familj om han inte fick som han ville under Josef år så blev det bara sämre och sämre då Josef kom in på fel vägar och träffade fel människor när Josef var 12 år så var det några tonåringar som kom fram till Josef och sa ta dessa påsar och ge dem till dessa människor så får du 50 tusen kronor Josef tänkte ju såklart att min familj behöver pengar och vi har det svårt och att bara Josef lite påsar är ingen fara men det eskalerade bara därifrån när han var 15 år gammal så flyttade Josef och hans familj till Josef då inget blev bättre faktiskt bara sämre Josef tog sig genast in i det kriminella nätverket och nu är han 22 år gammal och ska flytta till staden unive och nu får vi se vad som händer med Josef.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer att bidra med en hög nivå av social rollspel och utföra roliga scenarion så att det blir roligt få både parterna

Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra stämning och ge feedback på servern, vad som kanske kan förbättras osv. välutvecklade scenarion samt få fler vänner att komma till unive, Rapportera om jag ser någon som gör regelbrott och ser till att jag har det inspelat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? ja att Det är så att servern blir njutningar för båda parterna för mig och andra och att alla ska ha roligt även om jag eller motparten vinner så spela man för att det ska bli kul och realistiskt.

Hur hittade du Unive? Jag hitta den genom vänner twitch och Youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka