Accepterad AJ Timpa | Ban överklagan [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

AJ Timpa

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199144305769

Ditt Hex-ID: steam:110000146930469

Vad är din discord tagg? Timpa#5207

Vem var det som bannade dig? En gammal staff som inte är kvar på servern, har glömt av vad han heter.

Hur lång tid var din ban? Permanent från discorden.

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag bråkade med en staff för ungefär 1 och ett halvt års sen. Och det ledde till att de valde att banna mig från discorden, vilket jag förstår eftersom att jag var otrevlig i support.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att jag bråkade med den staffen och var otrevlig så valde de att banna mig. Jag var omogen och kunde inte ta mina konsekvenser.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev indragen till support och fick min krimroll indragen av en krimansvarig. Jag var otrevlig och omogen och sa i runa svängar att han var en Bra Staff. Det ledde till att de valde att banna mig från discorden.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom att jag var personen som var otrevlig och beteede mig omoget, Vilket jag ser tillbaka på nu och tycker är omoget av mig själv. Så staffen hade all rätt till att banna mig från discorden.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannad från discorden innan, därför tar jag lärdom av denna bannen och har också blivit mognare och kan tänka vad som är rätt och fel.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde hanterat support ärendet med respekt och inte höjt rösten och kallat staffen dålig. Jag borde stått för mina handligar och lärt mig av mina misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att man ska betee sig i support, och att man inte skall ha staffdisrespect. Jag har också blivit mycket mognare på senare dar och detta kommer inte att upprepas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes det förstår jag.

Tillbaka