Nekad Airo | Ban överklagan[Svante.L]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AiroOG

Icke Medlem
Meddelanden
225
Reaction score
8
Användarnamn: Airo

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Sweahme3/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: a.i

Vad är din discord tagg? Air0#7846

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Blev bannad för rdm och metagaming.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För det jag gjordekallas för rdm och metagaming,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Metagaming- vi kidnappade några personer och jag kände igen rösten att det var dem som vi hade gängkrig med , och man får tydligen inte känna igen röster ?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag fattar inte hur att känna igen ngns röst ingame är metagaming , rdm- Det var onödigt av mig att döda killen efter jag hadde rånat hnm, så det var mitt fel,

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag har blivit bannad ganska många gngr förut, och jag försöker fatta felet jag har gjort och få det i minnet att inte göra om det för konsekvensen till det är en till ban,
Just nu försöker jag inte få ban alls, men ibland gör man fel här och där,

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, med metagaming kanske att inte känna igen rösten? Och den rdm behövde jag inte döda killen jag kunde kanske bara slå han så han ej kmr ihåg ngt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte gå för rösten, och inte döda efter personrån fast du är i gängkrig med dem.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka