Nekad aiines | Polismyndigheten Ansökan [Zepta]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

aiines

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 19 Augusti 1990

Vad heter du på discord? aiines#8764

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 10 ish

Hur aktiv kommer du att vara? jag kommer vara aktiv en gång på vardagar och en hel del på helgerna.

Vad heter du? Anders Krutsson

Hur gammal är du? 25

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Ja

Varför vill du bli polis? jag gillar att arbeta som ett lag med mina kollegor och vill att rättvisan i samhället ska vinna över kriminella. Har haft flera yrken som har gett mig en gedigen grund att stå på. Känner mig redo för nya utmaningar och är övertygad om att jag kommer lyfta upp hela myndigheten med mina kunskaper.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Inom polisyrket är det viktigt att var förtroendegivande och agera korrekt när tålamodet börjar ta slut. Det är viktigt att kunna vara flexibel och kunna snabbt anpassa sig efter olika situationer. Det är även viktig kunna arbeta som ett lag och kunna ta order från den som är kompetent ut efter situation.

Vad vet du om yrket i helhet? Jag skulle vilja säga att yrket är krävande, man får stöta på många olika människor och mins lika många behov som polisen behöver tillgodose. Därför är det viktigt med en stor urval av människor med olika erfarenheter.

Har du några tidigare erfarenheter? Har arbetat inom postnord innan, utöver det har jag inte så mycket arbetslivserfarenhet.

Hur är du som person? Jag är glad och utåtriktad person. Gillar att ta ansvar i mitt yrke och tycker om när det händer saker i arbetet. Jag skulle vilja påstå att jag är en som gillar att arbeta som ett lag och har svårt för att inte göra rätt för mig. Mina kompisar beskriver mig som rolig och halvt galen, en son som man kan ha roligt med!

Är det något vi bör veta om dig? Jag skulle verkligen bli glad om jag fick chansen att visa upp mina kunskaper för er och få arbeta med mitt drömyrke.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top