Accepterad Aias | Medlem ansökning [maze4k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Aias

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/AsusAias/

Vad är ditt namn i verkligheten? Aias

Vad är ditt discord namn? Aias#6969

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Peter är en 24 årig man från mellan östern. Han har bott i andra delar av världen så som Asien och Amerika. Han kommer till Sverige med mål av att bidra i samhället men sedan går han med i kriminallitet och grova brott, så som rån och att vara en gängmedlem. Nu vill han också vara med på fester, köpa bilar och ta hand om sin familj tillbaka i hans hemland. Han börjar jobba mer enkla jobb när han kommer fram till Sverige och tills hans lär känna andra då kan han börja med gängsbrott. Peter är en enkel man med enkla mål, om någonting går fel så kan han vara aggresiv ibland. Peter vill också lära känna andra svenskar och lära sig mer om språket och kulturen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har varit medlem förut och tycker att jag var bra som medlem. Jag skaffade bättre jobb och blev bättre inom servern när jag var medlem. Jag ska också spela mycket och har stora planer inför Unive servern. Jag vill också vara med i gemenskapen och delta i servern, jag tycker också att det är kul att spela i Unive och att om jag kan bli medlem så har jag mer möjligheter.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan reglerna inom roleplay och vet vad jag ska göra under olika sitvationer. Jag har bidrat till roleplay på denna och andra servers och känner att jag har varit positiv och aldrig bruttit karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad detta innebär är att det inte är alltid viktigt att få sin egen vinst i ett scenario. Altså man ska också göra saker på grund av roleplay regler och för att det ska roligare för andra.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat länge på den, jag har varit medlem i den och har haft bra erfarenheter.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka