Nekad Ahrmed | Medlem ansökning [Deluxees]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Ahrmed

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Sam Svensson

Vad är ditt discord namn? s4m_4542

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min Karaktär heter Ahrmed Jafari och han är en tonåring som nyss har flyttad ifrån ett land med både fattigdom och mycket krig. Han föddes i Syrien mitt i en krigszon och de var en väldigt osäker plats för han och hans familj att leva på så en dag blev dom hämtade från sitt hem av massa Fn soldater och blev skickade till en flygplatsen där dom bodde fick mat och skydd och var skyddade från den kalla natten. Efter två dagar på flygplatsen fick dom beskeded om att de var Sverige de skulle komma till. Han var både nervös och glad att han skulle komma till ett nytt land , liksom han kände ju ingen där och han kan inte språket och han visste ju inte hur människorna är där när han kom fram till Sverige Flygplats ( Landvetter ) så blev dom hämtade och blev skickade till en lägenhet som dom hade råd med och där dom fick bo som ligger i Hisings Backa i Göteborg. Nu i dagsläget så bor han kvar i samma lägenhet och går i en skola som heter Skälltorpskolan. Hans mamma har fortfarande ganska ont om pengar så han har börjat med att sälja droger och har börjat göra massa dåliga saker för att dom ska kunna få mat och kläder och helt enkelt kunna klara sig där hemma. Han är egentligen en helt vanlig unge som bara vill lyckas och ska kunna leva ett bra liv med sin mamma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett bra Community och göra det till en bättre RP Server.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha roligt att inte bara en person ska roligt liksom att alla personer som är med och deltar sak ha kul och så ska vi tillsammans skapa ett bra Community

Hur hittade du Unive? Jag blev tipsade av vänner och jag har hört talas om den på Youtube.

Senast ändrad:
Tillbaka