Accepterad ahorba | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dilano 9

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/savvas10/

Ditt Hex-ID: 11000015a3cdf02

Vad är din discord tagg? savvas#1000

Vem var det som bannade dig? Diaz (för kanske 2 månader sedan)

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: d2edba0970db96afd327df904e83d2c4.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag hade fått indragen medlem när jag rpade och jag hade inte hunnit kollat discord efter att de dragit in min medlem så jag fortsatte rpa sen fick jag ban för "inkompetent" då de trodde jag rpade och hade polis vapen som icke medlem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt och rpade som vanligt som snut sen hade jag av någon annan fått indragen medlem ovetande och jag hade inte vetat det så jag fortsatte rpa sen blir jag bannad för "inkompetent" då Diaz trodde jag rpade snut och hade snut vapen som icke medlem.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var helt enkelt felaktig ban, men alla gör fel och han visste inte om att jag inte hade vetat om att jag hade indragen medlem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har fått svban och någon gång lite längre ban men har lärt mig av de och vet att jag ska göra annorlunda till andra gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kanske kollat discord, men kunde inte göra något annat då jag inte var inne på discord då jag rpade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut! Nu vet jag att ja ska ha lite mer koll på discord oavsett om jag rpar eller inte.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut!

Jag kan skicka bild på bannen ingame i PM om det behövs.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka