Nekad Ahmet Elkarim | Medlem ansökning [W.REINHARDT] - Troik

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dalle0009

Icke Medlem
Meddelanden
50
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199210186443/

Vad är ditt namn i verkligheten? Miran

Vad är ditt discord namn? Dalle#2543

Vad är ditt födelsedatum? 9 September 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Ahmet Elkarim han är 23 år gammal och kommer ifrån Turkiet och kan snaka Turkiska och har haft en bra uppväxt med sina föräldrar hade en storebror men han dog för att hade varit med i skottlossning men Ahmet är en bra vän och han är trevlig och säger inga fula ord Ahmet är hjälpsam tar hand om folk som har tillexempel när dom har ramlat eller kråkat men Ahmet var jätte dålig i skolan han hade dålig betyg för att han hattade skolan men Ahmet fortsatte kämpa men det gick inte så bra sen sa Ahmet att han vill jobba men han fick inte jobba av sina föredrar dom sa fokusera på skolan istället men han hade vänner som var lite dåliga sen sa Ahmet till de att jag vill få pengar sedan sa deras kompisar att om du vill sälja knark och sen sa han ja hur mycket får man och sen kompisarna sa jätte mycket sen fick han mycket pengar och en idag har abdi mycket pengar i sin kontu och Ahmet vill träffa kompisarna i unvie.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att kunna ha en bra rp och ha ha jobb som man måste vara medlem som tillexempel polis jobba på bilfirman laga bilar och kunna slåss kunna göra lite mer saker som folk kan inte göra ifall dom har inte medlemskap i unive ska kunna göra saker som är väldigt kul

Vad kan du bidra med till serverns RP? att vara aktiv spela mycket unive att tycka spela server unive och att utveckla min rp på severn och jag kommer rpa seriöst jag

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte för en parti

Hur hittade du Unive? det var mina kompisarna som sa kom vi spelar unive sen spela jag nu har jag blivit beroende på unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka