Nekad ahmet bader | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Felle040

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? felle1337_

Vad är ditt födelsedatum? 22 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Han heter Omar sven, född 1985-05-09. Han föddes i en liten by utanför stockholm med sin lillebror Mamma och Pappa. Omar har alltid tyckt om bilar ända sedan han var liten och har hjälpt sin pappa med allt som han angått bilar, han har dock haft en väldigt svår uppväxt pågrund av folket som gick i hans klass, de mobbade han och fick han nästan att ta sitt liv. Han försökte att ignorera dem och fokusera på det han gillade mest, hans familj och bilar. Han klarade sig genom hela skolan och tog sig vidare till ett personbils gymnasium där han hittade många med samma intresse och skaffade många nya vänner. Han tog körkort så snabbt det gick och klarade det som om det var ingenting. När han tog studenten så valde han att börja jobba direkt som bil mekaniker och skaffade lån på en lägenhet. Nu sitter han som Ägare på ett bil företag som tidigare varit hans dröm, han tjänar bra med pengar och har köpt många fina grejer till hans Mamma, Pappa och bror. Han drömmer ännu om att bli världens största bilförsäljare och kan inte sluta tänka på det. Därför tänker han flytta till Unive city och uppfylla sina drömmar helt där!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra, rolig och spännande rp. Samt roliga scenarion och bra personlighet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att om man är i ett scenario så ska det bli kul för båda parterna alltså att inte det ska bli ett tråkigt scenario där ena halvan klagar. Det ska allmänt bli ett bra scenario som båda parterna håller med om för att skapa så bra rp som möjligt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har läst serverns regler och kan dem, här är några. RDM Detta betyder att du inte ska döda något person utan anledning, liksom du ska aldrig döda någon utan anledning. du måste ha bakomliggande scenario eller liknande för att göra detta VDM detta betyder att man till exempel använder sitt fordon som vapen eller allmänt dödar folk med ditt fordon som är fel, Metagaming det är att du tar information utanför spelet tillexempel att du snackar med någon i discord medans du rpar och sedan tar information ifrån dem liksom din position eller deras position för att få en fördel för dig och den andra spelaren

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag, jag har spelat på ett flertal andra roleplay servers och vet hur man rpar

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en speciell rollspelare

Nekad. Marknadsför annan svensk server.
1706811910197.png

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka