Nekad ahmedsbakomatlagning | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ahmedsbakomatlagning

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? _bl4ckh4wk

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juni 2008

Berätta om din karaktär. Göran persson bodde i ett slott på kanten av grekland han trivdes där men sen vart det ett inbördeskrig och då vart göran, kent och janne och deras psyk farsa tvungen att fly från grekland. När dom kom in i sverige efter mycket bråk med staten så fick dom en lägenhet uppe i timrå. under tiden dom bodde där vart göran, kent och janne misshandlad av deras psyk farsa. Kent som var görans bror va ofta ute och festade medans janne satt hemma o levde svensson livet. Göran själv var grov krimiss men sen kom han på att det inte va värt längre, att han hellre är ute och festar med tjockis kent. Göran har alltid älskat att vara med sina 2 bröder och sin guzz. Han gillar också att åka roadtrips med familjen. i framtiden har göran tänkt att han ska skaffa barn och bli laglig av sig

Vad kan du bidra med till serverns RP? en seriös och mogen rp. eftersom jag har kört på unive förut kan jag alla regler och jag vill att servern ska växa mer

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte rpa så att det bara gynnar mig utan man ska rpa så att båda ska kunna vinna i ett scenario och att båda ska kunna ha kul

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: du går fram och slår nån helt utan andledning. VDM: du använder din bil som ett slags fordon : powergaming: du rpar inte efter skador

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jepp, har kört på unive förut

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nope

Nekad.
Anledning:
utveckla Berätta om din karaktär och Vad kan du bidra med till serverns RP?

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka