Nekad Ahmedsaleh123 | Whitelist ansökning [Alex]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmedsaleh123

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198950728197

Vad är ditt namn i verkligheten? Jesper Bryske

Vad är ditt discord namn? jesper #4463

Vad är ditt födelsedatum? 24 September 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär Faad Kasmirbad och han är en ganska otrevlig person, men är snäll mot dom som är snälla mot han. Han är 31 år gammalalltså född 1990 och är från Nigeria som ligger i afrika. Han är en pratsam person som gillar att prata med alla. Köra bil greja med bilar och allt med bilar att göra. Han gick fordon nobel när han gick på gymnasium. Hans tid på gymnasium var inte han bästa, eller tid i sverige överlag. Eftersom han blev väldigt mobbad och kränkt av sina klasskompisar på grund av hans hudfärg. Den värsta tiden av hans liv var under gymnasiet där hans klasskompisar var väldigt rasistiska och kallad han väldigt dumma ord. Och även misshandlad han och tog hans lunch.

Hans uppfostran var inte den bästa då hans pappa var med i Is och han krigade för sitt land. Hans morsa är en svensk individ och jobbade för FN och blev tillsammans med Ahmed. Han krigade för Is och de fan kärleken på fält jobbet. Efter 9 månader kom lilla fula Faad.

Varför ska just du bli whitelistad? Väldigt aktiv på just denna server och lägger många timmar om dagen på FiveM för jag inte har något liv. Jag har längtat efter en server med bra rp nivå och då fann jag denna server. Mycket aktivt staff team som hjälper en så fort de kan. Jag har spelat många timmar owhitelist på denna server och skulle vilja stepa upp mitt game och gå med i ett gäng eller liknade. Alla mina kompisar är whitelist och vi skulle vilja starta bett gäng eller gå med ett whitelist jobb. Jag vill även kunna utvecklas och äventyra mig runt, man kanske träffar på ny vänner som man hänger med varje dag.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur hittade du Multistaden? Mina polare tipsade mig och sa att det var väldigt roligt att spela här. Med väldigt många spelare in hela tiden. Ni har väldigt många platser till spelare så det är väldigt många inne här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa roliga scenarion, men samtidigt ha roligt. Man behöver inte vinna hela tiden men ska ha roligt och det är just det jag har hittat på er server. Och det du ser ovan är att jag vill utvecklas mer och skaffa ett riktigt jobb.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte för tillfället men jag har spelat på andra servrar så är väldigt erfaren inom rp med många seriösa timmar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka