Nekad AhmedOhlsson | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AhmedOhlsson

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Noel Holm

Vad är ditt discord namn? vicke2889

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Namn: Ahmed Ohlsson
Ålder: 24 år
Känslor: Ahmed bär med sig en komplex känslomässig bagage. Sorgen över förlusten av hans mamma finns alltid närvarande, men den har också drivit honom till att bli en starkare och mer empatisk individ. Han känner en brinnande passion för rättvisa och rättvisa, och det är den drivkraften som får honom att sträva efter att bli polis.

Intressen: Utöver sitt mål att bli polis, har Ahmed ett brinnande intresse för att hjälpa andra och göra samhället säkrare för alla. Han är en sportentusiast och älskar att spela och titta på fotboll. Han finner också lugn och ro i att läsa och skriva poesi, vilket hjälper honom att bearbeta sina känslor och uttrycka sig själv på ett djupare sätt.

Ahmed Ohlsson är en ung man med en stark inre styrka och en önskan att göra världen till en bättre plats, drivet av både personliga förluster och en passion för rättvisa.

Bakgrund: Ahmed Ohlsson föddes som det enda barnet till Sara och Erik Ohlsson, i en förort till en medelstor stad i Sverige. Hans föräldrar arbetade hårt för att ge honom en stabil uppväxt, men lyckan tog en tragisk vändning när Ahmed var endast åtta år gammal. Hans mamma, Sara, avled oväntat till följd av en allvarlig sjukdom, vilket lämnade Ahmed och hans pappa i en djup sorg.
Förlusten av hans mamma var en prövning för den unga Ahmed. Trots att han hade stöd från sin pappa och andra släktingar, kämpade han med känslor av saknad och ensamhet. Men istället för att låta sorgen överväga honom, använde Ahmed den som en drivkraft för att försöka förändra världen till det bättre.
Under tonåren blev Ahmed alltmer medveten om samhällets utmaningar och brist på rättvisa. Han såg hur brottslighet och orättvisor påverkade människor i hans omgivning och kände en stark önskan att göra något åt det. Hans mamma hade alltid drömt om att se honom göra stora saker, och Ahmed bestämde sig för att hedra hennes minne genom att sträva efter att bli en del av lösningen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra genom att skapa en bra RP upplevelse och följa alla regler. Jag kan hjälpa till i servern med olika jobb som t.ex polis eller sjukvårdare. Jag kan också bidra till en bra community. Också vara trevlig och bidra till en seriös RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att du agerar eller tar beslut med tanke på vad som gynnar den andra parten eller din motståndare. Detta kan vara en strategi som används i olika sammanhang, till exempel i förhandlingar, spelteori eller konflikthantering. Tanken är att genom att visa en vilja att kompromissa eller samarbeta för att gynna den andra parten, kan du i slutändan också dra nytta av situationen genom att skapa ett mer gynnsamt resultat för dig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan tillexempel kap 6 Gäng. När ditt gäng börjar eller slutar en allians ska det skrivas ner i gängets allians kanal. Detta gäller till och med när ditt gäng och börjar eller avslutar ett krig, då skall det skrivas ner i gängets kanal.En annan är kap 1 Community.Visa alltid respekt mot staff och undvik att använda inte lämpliga uttryck eller nedtrycka deras roller på servern.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat på rp servers innan och har erfarenhet i rp. Jag har t.ex spelat på ljustaden fast jag vill byta till Unive för att den har bättre och större community.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hoppas detta räcker:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka