Accepterad AhmedOhlsson | Ban Överklagan | [Argon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AhmedOhlsson

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199138247962/

Ditt Hex-ID: 11000014636951a

Vad är din discord tagg? vicke2889

Vem var det som bannade dig? S4rgent

Bild på banmeddelande: Skärmbild (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte följde standarden på unive. Jag förstår nu i efterhand att jag gjorde fel och att man absolut inte får göra det jag gjorde.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis stannade bilen bredvid en kille nära torget, jag klev sedan ut och sa upp med händerna till personen och då skrev han "jag kan få dig bannad" i chatten. Jag visste då inte exakt vad reglerna var. Jag försökte råna han och jag hade kniv på mig och det var det som var emot reglerna. Jag har nu läst reglerna en till gång och vet nu vad jag får göra och inte får göra.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel men jag visste inte att detta bröt standarden på servern. Jag ångrar nu direkt att jag gjorde som jag gjorde och om jag blir unbannad kommer detta absolut inte upprepas. Jag har läst igenom reglerna igen och nu kan jag dem.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad typ en timme två gånger av olika andledningar. Jag har lärt mig att jag ska försöka ta reda på allting som bryter mot reglerna på unive.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat undvika hela situationen om jag hade lärt mig att det var emot standarden innan. Om jag hade läst på om alla regler hade jag nog aldrig blivit bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag ska ta reda på allting som bryter mot reglerna på unive.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka