Nekad AhmedMohammed | Medlem ansökning [denzutt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

AhmedMohammed

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? lucas12332112332112312312

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juli 2024

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bengt oloffson och han är en mycket snäll person som bryr sig om vänner och familj och hade gjort vad som helst för de. Bengt är en person med stora drömmar han vill bli en sorts av bussines man och förhandla om stora saker. Bengts uppväxt har varit bra och han har fått nästan allt serverat på ett fat. Bengt fick nästan allt det han ville för hans pappa var en maffia boss utan att Bengt visste om det. Bengts mamma är död hon dog när Bengt endast var 3 år. Bengt har en liten hund som heter Pär. Bengts dröm är att ha en fet ferrari. Bengts mål är att skaffa flera nya vänner och skapa kontakter inom unive staden. Bengt är en extremt driven och social person. Bengt har bott i unive staden innan och har jobbat på mekonomen men bengt gillade inte jobbet så jätte mycket därför ska han bli buisness man. Bengt har även varit fågelskådare innan så han kan de flesta av fåglarnas ljud. Bengt är också gammal scout och vet hur man tänder en eld i det vilda och kan leva utan mat ett bra tag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra rp bra social rp göra roliga scenarion hjälpa andra att uppleva en bra rp nivå om man är i scenario med mig. Jag kommer även att följa alla regler strikt så jag inte gör något fel inom rpn för att ha så hög rp nivå som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det som menas med att man spelar för motpartens vinst i ett scenario är att båda parterna i scenariot ska ha kul och sen att man även ska kunna förlora ett scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja: Rdm : Random death match, man dödar någon utan anledning Vdm: Vehicle death match, använder sitt fordon som vapen Pwg: Man gör orealistiska saker

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har spelat på unive väldigt mycket och länge så jag vet hur man håller men bra och hög rp nivå

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Nekad.
Anledning:
max 1 ansökan per dygn.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka