Accepterad AHMEDHGR | Ban Överklagan [rxscx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

GSP

Medlem
Meddelanden
100
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199163411255/

Ditt Hex-ID: steam:110000147b68b37

Vad är din discord tagg? gorgestpierre

Vem var det som bannade dig? rxscx

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-01 114015.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag sa såhär. har jag tillåtesle att prata klarspråk framför er? han sa ja, sedan så sa jag att min data hade kraschat och sedan sa det va vadå data. jag sa ja du sa till mihg att jag fick tala klarspråk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag är polis. några kollegor hade kallat in mig att prata om ett fel jag gjort. Jag var aspirant och rullade med en annan aspirant som jag trodde var m1. Det är ej tillåtet som du nog vet. Ja men som sagt blev jag inkallad till et rum där det stog massa folk de sa att jag gjort fel.Men jag fatta ej eftersom jag trodde min kolega var m1. Tillslut så fattade jag men försökte säga min missupfatning och hur jag var ledsen. Sen ville det att jag skulle förklara och jag frågade kan jag prata klarspråk? ja sa dem. då sa jag att min data hade kraschat dagen innan vid en utb så jag hade ej fått mina roller. Men de fatta ej och sa bara va vad menar du me dator. Jag sa du gav mig tillåtselse att prata vanligt sen sa han ok och att jag aldrig skulle göra om det men det var ok sen fick jag ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. för att jag sa såhär. har jag tillåtesle att prata klarspråk framför er? han sa ja, sedan så sa jag att min data hade kraschat och sedan sa det va vadå data. jag sa ja du sa till mihg att jag fick tala klarspråk

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. nej det har jag ej

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inget jag har ej gjort fel. jag hade ju kunnat bara erkänna och inte säga det som hänt för att förenkla saker

Har du lärt dig någonting efter din ban? att ej prata så ig att ba ta det i ooc

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? förstår, jag e test medlem så jag e rädd för att jag ej ska kunna bli medlem men min ban är ju som sagt felaktig. och den är bara på 6 timmar

Prata inte OOC ingame nästa gång, INGEN får göra det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka