Nekad ahmededalii | Chef-jobb ansökan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ahmededalii

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
4
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? båtbolaget

Vad heter du IRL? Simon

Vad heter du på discord? Big Drippa#1337

Hur gammal är du? 14

Hur många timmar har du på Fivem? 345

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli chef för att jag tycker de e väldigt kul att vara försäljare och vara högt uppsatt och bestämma oöver företag

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Mina erfarenheter är att jag har jobbat som biträdande chef på gammla brittas och har mycket erfarenherter inom försäljning

Berskiv din karaktär? Min karaktär heter ahmed ali och har jobbat inom försäljning av fordon typ sen han blev 18 båda mina föräldrar är född i afrika men flyttade tilll sverige för 40 år sedan, men mina föräldrar kände att de inte riktigt var menade för varandra efter ett tag att dom bott i sverige. De bestämde för att skilja sig och gå sina egna vägar, Min mamma träffade en annan man från afrika och min pappa mötte en svensk tjej som nu är min mamma. Min pappa och tjejen han hade träffat gillade verkligen varandra och bestämde sig då för att skaffa barn, Och så kom jag och mina brorsor till.

Hur ofta kommer du vara inne? på dagarna när de inte e helg typ 5 timmar om dagen men på helgen kommer jag kunna vara ine 8 - 10 timmar om dagen

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka