Nekad ahmededalii | Ansökan till Servervakt [Swiipe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ahmededalii

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon

Ange ditt födelsedatum 19 April 2007

Vad heter du på discord? Big Drippa#1337

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag = 15.00 Till 03.00

Tisdag = 15.00 Till 03.00

Onsdag = 15.00 Till 03.00

Torsdag = 15.00 Till 03.00

Fredag = 15.00 Till 03.00

Lördag = 15.00 Till 04.00

Söndag = 15.00 Till 03.00

Vanlig vecka (Inte sommarlov)

Måndag = 15.30 Till 00.00

Tisdag = 15.30 Till 00.00

Onsdag = 15.30 Till 00.00

Torsdag = 15.30 Till 00.00

Fredag = 15.30 Till 00.00

Lördag = 12.00 Till 03.00

Söndag = 12.00 Till 00.00

Hur länge har du spelat på Unive? Ungefär 5 månader sen

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag som servervakt skulle banna alla som inte bete sig kicka folk med tex konstiga kläder och säga byt kläder banna alla som lallar och inte följer reglerna eller om de e mycke dom bryter skulle jag kontakta support och dom ksk få en längre ban reviva alla som ligger död på tex torget eller piren som har spawnat för de är oftast bugg bannat alla som pratar ooc .

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? varför jag ville bli servervakt är för att jag vill hjälpa servern att bli ännu bättre och att hjälpa alla supports och staff genom att banna alla lallare och sånt så staffsen kan göra dom göra dom större sakerna än att banna lallare

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Jag skulle kunna göra unive till en bättre plats genom att banna alla lallare hjälpa staffs med dom mindre jobben kicka folk med tex konstiga kläder och säga åt dom att byta banna folk som bryter reglerna kontakta supports om dom bryter mot reglerna grovt och ber dom göra bannen längre banna dom som pratar ooc ig och ber dom läsa reglerna typ som en varning.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag kommer vara mycket aktiv för att jag kommer ta servervakt rollen till fullaste alvar och aldrig lalla eller abusa hjälpa servern att bli bättre än den redan är jag kommer göra de lättare för alla staffs och supports så dom kan göra de dom måste och inte bara sitta och banna lallare.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill bli servervakt för att jag tycker att de ser kul ut att vara de och för att jag vill lära mig alla kommandon hjälpa servern att banna folk ist för att skriva reports.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan vissa men man lär sig jag kan /toggleid för att se folks id /revive för att reviva mig själv eller /revive id för att reviva nån annan /kick id anledning för att kicka nån /svban id anledning för att banna nån i 60 minuter /dv för att ta bort en bil /togglename för att se folks namn och mer lära ja mig med tiden

Är du whitelistad på serven? Ja.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Felaktiga bans och gångerna jag va helt ny på servern och tog tex tjänste fordon och har lärt mig av varje ban.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka