Nekad Ahmeddd | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ahmeddd

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198097559228/

Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? Albin#7430

Vad är ditt födelsedatum? 19 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Han heter robin mattson och är född 1997. han kommer från sandviken gävleborgs län. hans intressen är motocyklar och bilar och är intresserad av att komma in i nått av stadens gäng för robin är den är den perfekta gängmedlemmen. verkar som en helt vanlig svennson men kan vara väldigt mörk när ingen ser. men har även lätt för andra medborgare.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag vill bli medlem är för att jag har letat runt och inte hittat vettiga servrar och sen hitta jag unive och provade den och diggarn den som f**n. Men inte de ni vill veta. jag vill bli medlem för att komma in i gängen och tjäna pengar så man kan ha feta bilar och feta hojjar som är robins intressen. men samtidigt ha mycket kompisar och fiender. jag vill gå med i gängen dels för att tröttnat på att bli behandlad skit av alla ute i staden, få mer respekt och visa alla därute att jag kan ja vill och att de inte är mig de är fel på. men robin är inte bara mörk och dyster, han är väldigt hjälpsam och hjälper mer än gärna någon i nöd.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mycket feta bilar mycket feta hojjar. mycket kriminalitet vilket min karaktär är till för.

Hur hittade du Unive? Letade i en facebook grupp och frågade efter en bra server och fick den som tips och testade och diggar den väldigt mycket.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Komma in i gängen och tjäna pengar så ja bilr ekonomiskt oberoende. så ja kan köpa den feta motocyklen utan att behöva jobba röven av mig. men samtidigt vara aktiv i gängets aktiviteter.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? hjälpa till med ett roligt rp samt hjälpa andra in i ett härligt rp på unive. så unive kan utveklas ännu mer än vad den redanär.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej kommer inte vara heller eftersom jag tycker unive är den bästa servern.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp förstått.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka